سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید مسوول تغذیه بالینی وزارت بهداشت از بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی

.

مسوول
تغذیه بالینی و کارشناسان تغذیه معاونت درمان وزارت بهداشت، با هدف الگوبرداری از
روند تغذیه بالینی بیمارستان و آگاهی از مسایل واحد تغذیه، از بیمارستان امتیاز و
فوریت های جراحی شهید رجایی بازدید کردند.

 
 


به
گزارش روابط عمومی بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی، رئیس بیمارستان
حاج «محمد اسماعیل امتیاز »و فوریت های جراحی شهید رجایی با اعلام این خبر گفت:
ابتدا نشستی در این مرکز با حضور دکتر «غلامرضا فارسانی» مسوول تغذیه بالینی وزارت
بهداشت و کارشناسان همراه و همچنین جمعی از مسوولان این مرکز درمانی، پیرامون
عملکرد واحد تغذیه برگزار شد.

 
 


دکتر
«سید امیر رضا مصباحی» افزود: در ادامه، روند انجام مشاوره های تغذیه در بخش
ICU6 بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت و رستوران
بیمارستان نیز، که به تازگی بهسازی شده، بازدید شد.

 


در این
بازدید، «لیلا آبرومند» کارشناس تغذیه بیمارستان نیز حضور داشت./103



پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9412
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب