بازدید مسوول تغذیه بالینی وزارت بهداشت از بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی
.
مسوول
تغذیه بالینی و کارشناسان تغذیه معاونت درمان وزارت بهداشت، با هدف الگوبرداری از
روند تغذیه بالینی بیمارستان و آگاهی از مسایل واحد تغذیه، از بیمارستان امتیاز و
فوریت های جراحی شهید رجایی بازدید کردند.
به
گزارش روابط عمومی بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی، رئیس بیمارستان
حاج «محمد اسماعیل امتیاز »و فوریت های جراحی شهید رجایی با اعلام این خبر گفت:
ابتدا نشستی در این مرکز با حضور دکتر «غلامرضا فارسانی» مسوول تغذیه بالینی وزارت
بهداشت و کارشناسان همراه و همچنین جمعی از مسوولان این مرکز درمانی، پیرامون
عملکرد واحد تغذیه برگزار شد.

دکتر
«سید امیر رضا مصباحی» افزود: در ادامه، روند انجام مشاوره های تغذیه در بخش ICU6 بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت و رستوران
بیمارستان نیز، که به تازگی بهسازی شده، بازدید شد.

در این
بازدید، «لیلا آبرومند» کارشناس تغذیه بیمارستان نیز حضور داشت./103
پایان
خبر
نظر دهید